No et perdis aquesta trobada online amb els socis i sòcies! Què creus que podríem millorar a l’Associació? Tens idees o propostes que t’agradaria compartir? Volem escoltar-te!
Des de l’Associació Celíacs de Catalunya volem continuar avançant cap a una entitat més participativa i propera a les necessitats dels socis i sòcies. I per fer-ho, la teva opinió és imprescindible!
En aquesta trobada online, emmarcada en el projecte «La teva veu suma», compartirem els resultats de l’enquesta de participació, t’explicarem com funciona l’Associació i presentarem les iniciatives que estem preparant per millorar la transparència i el bon govern.
Però, sobretot, volem escoltar-te! 💚
Dedicarem la meitat de la sessió a conversar amb els socis i sòcies, respondre preguntes, recollir suggeriments i compartir idees per continuar millorant l’entitat.
💬 Què funciona? Què trobes a faltar? Què canviaries?
Totes les aportacions són benvingudes!
Participa-hi i ajuda’ns a construir l’Associació que volem!
- Dia: Dijous 19 de novembre de 2026
- Hora: 16:30 h (durada: 1 h)
- Lloc: Online
- Preu: Gratuït per a socis/es.
- Activitat exclusiva per a socis i sòcies
- Inscripcions
- Aquest projecte ha estat possible gràcies a la col·laboració de:
